Monday, 25 March 2013

Yellow + Grey flower crepe

Assalamualikum...

Alololo...comel je kan kaler ni.. sangat pastel. Bunga comel ni telah dioder oleh kawan kolej waktu UiTM dulu, Budak melaka (dak melaka katenyer). Kalau nk story pasal kami berdua memang ade kenangan, masa jadi budak kolej dulu, selalu jugak g melaka(buat assignment) dan menjadi mangsanya adalah rumah dia tempat kami bermalam atau bahasa tak malunya buat macam rumah sendiri...mak dia sgt sporting, masak asam pedas pun sedap..terbaik la buatan mak dia...bla bla bla...kalau nak cerita memang panjang...maklumlah 2 semester kenal dia...budak dia kecik je, comel dan sy mcm tak percaya pulak dia nak kawin..
 





No comments:

Post a Comment